Spotdetaljer

Spotter Jeroen
Spotted i Laren (NH), Netherlands
Datum 2021-02-27 16:13

Persoonlijke primeur! First for me. Wow, wat een gaaf, maar vooral ook sinister exemplaar zo helemaal in het zwart. Dit vers geïmporteerde exemplaar staat sinds negen dagen op Nederlands kenteken en is een mooie aanvulling op het Nederlandse wagenpark. Wellicht mocht de eigenaar het centrum van Laren niet in, want op last van de gemeente was het centrum op twee punten afgezet. Dit hele weekend wordt niet-essentieel verkeer geweerd uit het centrum van Laren. Er was veel politie op de been en, op een enkeling na, geen spotter te bekennen op de Brink, waar er normaal zo'n 35 rondrennen. De gemeente en inwoners ervaren dermate veel overlast dat vandaag en morgen niet-noodzakelijk verkeer geweerd wordt. Morgen wordt besloten of dit voor de komende twee weekenden ook zo zal zijn.

Bildetaljer

Topfart 324 km/h
Acceleration 0-100 km/h 2.90 s
Effekt 600 hp
Vrid 620 Nm @ 5500 rpm
Vikt 1297 kg

Kommentarer på denna spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS tk97  -  hos 16:17

    Gave spot

    Svar

  2. Profile pic
    NETHERLANDS jsb_carphotography  -  hos 16:18

    Dikke spot!

    Svar

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JCS_carphotography  -  hos 16:28

    Dik!

    Svar

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Carkijker  -  hos 17:14

    Heel gaaf!

    Svar

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Jfvspots  -  hos 17:35

    Wat gaaf zeg!

    Svar

  6. Profile pic
    NETHERLANDS cola554  -  hos 17:54

    tsja Corona en de drukte daar mag niet meer

    Svar

  7. Profile pic
    ZwolleGespot  -  hos 21:40

    Trieste bedoeling daar in Laren, laat ze wat zinnigs doen met ons belastinggeld.

    Svar

  8. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  hos 02:11

    Heel erg indrukwekkend model ja. Zeker zo in het volledig zwart. Fantastische spot en dikke plaatjes! Zal het dezelfde zijn als ik laatst op trailer had met Oostenrijks in/exportkenteken?

    Svar

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen  -  hos 09:59

    Gezien de spec zal dat niet geheel ondenkbaar zijn.

    Svar

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  hos 10:03

    Pohh, wat een kneiterdik exemplaar zeg! Ondanks de ietwat benauwde ruimte er om heen wist je toch wat toffe foto's te maken. Ik zou zeker wel een schrik moment krijgen zodra ik dit zie staan.

    Svar

  11. Det här är inte ok

Mer McLaren 600LT Spider spots



Relaterade nyheter