Spotdetaljer

Spotter AnshoB
Spotted i Gorinchem, Netherlands
Datum 2009-05-09 18:03

Damn.. Sta ik op een vroege vrijdagochtend op de bus te wachten komt er opeens een LP640 aangereden! De erg vriendelijke eigenaar moest even de navigatie instellen, en liet mij daarna even de tijd nemen voor wat foto's. Hardstikke bedankt!

Bildetaljer

Topfart 330 km/h
Acceleration 0-100 km/h 3.40 s
Effekt 640 hp
Vrid 660 Nm @ 6000 rpm
Vikt 1690 kg

Kommentarer på denna spot


  1. Profile pic
    Edwinspruijt  -  hos 18:18

    Lijkt wel een fotoshoot joh:o
    Heerlijke foto's^O^

    Svar

  2. Profile pic
    Thom(BMJT-Crew)  -  hos 18:18

    HEEEERLIJKE SPOT!^O^

    Svar

  3. Profile pic
    JYM  -  hos 18:18

    Mooie foto's!^O^

    Svar

  4. Profile pic
    NETHERLANDS brabus  -  hos 18:20

    super foto's van een hele dikke auto^O^

    Svar

  5. Profile pic
    ALBANIA WickeD  -  hos 18:24

    Netjes Ansho ^O^

    Svar

  6. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  hos 18:26

    Wow gaat lekker daar in Gorinchem met de spots!!! ga zo door!!!!^O^^O^^O^ en ook nog mooie foto's^O^

    Svar

  7. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  hos 18:26

    Bedankt jongens alvast! :D En wouter, het kenteken is niet voor niets weggewerkt.

    Svar

  8. Profile pic
    henri-wapenveld  -  hos 18:29

    dik!

    Svar

  9. Profile pic
    SPAIN jore  -  hos 18:29

    4th pic is great

    Svar

  10. Profile pic
    Rik  -  hos 18:33

    eehj man stond deze ook niet op de beurs van afgelopen donderdag?

    Svar

  11. Profile pic
    Momo  -  hos 18:34

    Foto 3 svp? :D
    Chahine_Saelens@hotmail.com :)

    Svar

  12. Profile pic
    GijsSpierings  -  hos 18:36

    Super gaaf Anso ! Erg goede foto's,

    Svar

  13. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  hos 18:36

    Stond inderdaad ook op de beurs. Daar kwam de auto vrijdagochtend vroeg vandaan begreep ik.

    Hier komen mogelijk meer foto's te staan:
    http://www.flickr.com/photos/anshobijlmakers/

    Svar

  14. Profile pic
    Tjerk NL  -  hos 18:43

    Heb je de bus nog gehaald? :+
    Dikke spot en hele mooie foto's hoor!

    Svar

  15. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  hos 18:44

    chapeau ^O^

    Svar

  16. Profile pic
    Jurvie  -  hos 18:48

    Geweldig Ansho!:D

    Svar

  17. Profile pic
    Ilias  -  hos 19:00

    Prachtige foto's, Ansho !! ^O^
    (misschien juist jammer dat er geen interieurfoto's bijzitten ? ;)

    Svar

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Vlijmen  -  hos 19:17

    super fotos !!:D

    Svar

  19. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  hos 19:25

    Heel Dik!^O^

    Svar

  20. Profile pic
    eek26  -  hos 19:31

    vette foto's zat er een jonge gast in dan weet ik al genoeg was pas ook in bodegraven, maar die word morge waarschijnlijk erop gezet.
    wat een prachtige foto's^O^

    Svar

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Mert Esmer  -  hos 20:02

    echt meesterlijke foto's^O^
    zou je alstublieft de 5 foto's op kunnen sturen naar noname-1994 [at] hotmail.com?

    BVD, Mert

    Svar

  22. Profile pic
    Adam!  -  hos 20:06

    Wat een foto's!

    Svar

  23. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotterJeroen  -  hos 20:11

    Zo he wat een mooie foto's! ^O^
    Foto 1 is erg vet met die lamborghini-doors

    Svar

  24. Profile pic
    BartBreugel  -  hos 20:29

    Inderdaad een erg aardige eigenaar. Mooie foto's. Helaas kon die bij mij niet instemmen voor een photoshoot.

    Svar

  25. Profile pic
    Tom Daem  -  hos 23:29

    Wow, dit noem ik pas foto's.

    Svar

  26. Profile pic
    Sven17  -  hos 23:48

    super fotos man,heb er geen andere woorden voor:bier::bier:

    zou je alle 5 de fotos in origineel formaat kunne verzenden na svenajax16@hotmail.com ??

    Svar

  27. Profile pic
    Joris,z  -  hos 10:18

    kap is met die super mooie foto's ;)

    Svar

  28. Profile pic
    doozthebest  -  hos 10:52

    wow erg vet ansho ^O^ mijn lievelings auto in gorinchem wow :o:X

    Svar

  29. Profile pic
    Ender  -  hos 13:25

    Nice spot Ansho! mooie foto's van een prachtige auto ^O^^O^

    Svar

  30. Profile pic
    tim bussink  -  hos 15:29

    HULDE ^O^^O^ Zohee, wat een geweldige plaats om foto's te maken, #3 is echt Schitterend gewoon, prachtig!

    Svar

  31. Profile pic
    NETHERLANDS Lars V.D.M  -  hos 22:42

    Prachtige foto's ^O^ zou je foto 1 en 5 naar larsson1997@hotmail.com willen sturen.

    Svar

  32. Profile pic
    BELGIUM Twagrex  -  hos 10:56

    Mooiere foto's kan je nu eenmaal niet trekken!!!^O^ ONGELOOFELIJKE KLASSE:tong:

    Svar

  33. Profile pic
    basram  -  hos 14:30

    NIce fotos man, zou je me foto 3 naar basreijnders7@hotmail.com kunnen sturen?

    Thanks!

    Svar

  34. Profile pic
    mastertjen  -  hos 15:00

    Amai, top ze!

    Svar

  35. Profile pic
    NETHERLANDS AH  -  hos 12:39

    doe is normaal, die vent die erin zat is niet de eigenaar. is ex auto van john wolbers en stond lange tijd te koop bij carstore in oirschot. uiteindelijk is hij verkocht naar duitsland en is hij ingeruild op een 997 GT2 die zwarte met gele accenten

    Svar

  36. Profile pic
    werkendam gespot  -  hos 20:51

    staat nooit wat, althans, ik fiets hier elke dag voorbij:P

    Svar

  37. Profile pic
    NETHERLANDS AnthonyR  -  hos 13:43

    Gave spot! ^O^

    Svar

  38. Det här är inte ok

Mer Lamborghini Murciélago LP640 spots



Relaterade nyheter