Spotdetaljer

Spotter eldoub
Spotted i Nunspeet, Netherlands
Datum 2010-08-26 12:02

zit je ff lekker pannenkoekje te eten bij de stroopstok, komt dit aanzetten. Apart, spotwaardig?? toch maar foto's maken. Gekheid is erfelijk, je krijgt het van (je) kinderen :P

Bildetaljer

Inga specifikationer kända. Lägg till specifikationer för denna bil

Kommentarer på denna spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Wouter46  -  hos 13:43

    Uit Elburg ^O^

    Svar

  2. Profile pic
    Barnevelder  -  hos 13:59

    Wtf is dit?!:+

    Svar

  3. Profile pic
    NETHERLANDS jordyboy  -  hos 14:17

    Durf niet niet eens foto's van te maken, Laat uitstaat nog uploaden ook 8)7

    Svar

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Supercar-Freak  -  hos 14:24

    Hmm... Zeldzaam maar niet echt spotwaardfig denk ik..

    Svar

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Supercar-Freak  -  hos 14:24

    Hmm nee toch wel spotwaardig, laat m toch oop die site staan.

    Svar

  6. Profile pic
    bleiswijk-crew  -  hos 14:25

    geen mooie auto, wel mooie uitspraak

    Svar

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  hos 14:42

    Kijk nou, een mini-Spyker! Laten we dit een punaise noemen dan! Een grappig karretje en als het aan mij ligt zeker spotwaardig! Leuk man! ^O^

    Svar

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  hos 23:04

    1.8 liter...158pk....dit is toch niet spotwaardig?! :P

    Svar

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Carspotter Casper  -  hos 23:20

    mijn ibiza cupra uit 2002 heeft ook 1.8 liter en 156 pk, maar weegt wel wat meer

    Svar

  10. Det här är inte ok

Mer GTM Spyder spots



Relaterade nyheter