Spotdetaljer

Spotter DijkstraMeer
Spotted i Noordwijk, Netherlands
Datum 2009-05-03 12:41

Bildetaljer

Inga specifikationer kända. Lägg till specifikationer för denna bil

Kommentarer på denna spot


  1. Profile pic
    300CE  -  hos 13:49

    Donkervoort Super Seven bestaat niet..

    Is je trouwens als opgevallen dat hij nog rijd met de oude Nederlandse platen?

    Svar

  2. Profile pic
    Tommy-N  -  hos 13:50

    @300CE

    dacht ik ook al :S want ik ken alleen de lotus 7

    Svar

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Jappoe  -  hos 14:01

    caterham super seven bestaat wel maar die moet op klassiekergespot maar die lijkt er wel op;) maar deze bestaat idd niet:P

    Svar

  4. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  hos 14:01

    Kenteken


    Voertuigsoort personenauto
    Merk donkervoort(jd)
    Handelsbenaming SUPER SEVEN 1.6
    hij bestaat wel degelijk.

    Svar

  5. Profile pic
    300CE  -  hos 14:04

    Oke, 'ik zei niets'..;)

    Svar

  6. Profile pic
    mcrae  -  hos 14:41

    Is een Caterham , een Donkervoort super 7 bestaat niet eens..

    Svar

  7. Profile pic
    Edwinspruijt  -  hos 15:28

    ZOU je me even kunnen toevoegen op msn? Edwinspruijt@hotmail.com

    Svar

  8. Profile pic
    300CE  -  hos 16:16

    MCrea, wat geeft de RDW aan?

    Juist!

    Svar

  9. Profile pic
    Mather  -  hos 16:24

    TOPSPOT !!

    Svar

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Vlitter  -  hos 17:46

    Het betreft een Donkervoort S7. Super seven omschrijft Joop Donkervoort als S7. Voor de liefhebber neem een kijkje op Marktplaats want deze klassieker staat te koop. Daar staat tevens een taxatierapport welke aan geeft dat het om Donkervoort nummer JD0015 gaat. Unieke spot, hulde aan DijkstraMeer

    Svar

  11. Profile pic
    ferrari-crew  -  hos 12:08

    super mooie spot^O^

    Svar

  12. Profile pic
    lambo-crew  -  hos 12:09

    combo foto 2

    Svar

  13. Profile pic
    SH-Crew  -  hos 19:45

    Combo Foto 1 met Mustang Cabrio !! ^O^^O^

    Svar

  14. Profile pic
    niels gt  -  hos 16:35

    leuk met die cayenne er bij

    Svar

  15. Det här är inte ok

Mer Donkervoort S7 spots



Relaterade nyheter