Spotdetaljer

Spotter Arjandeiro
Spotted i Gent, Belgium
Datum 2008-09-30 20:32

De eigenaar vond het wel jammer dat hij al (lichte) schade had aan de velgen. Maar ik ben toch blij dat hij de auto gewoon gebruikt.

Bildetaljer

Topfart 318 km/h
Acceleration 0-100 km/h 4.80 s
Effekt 560 hp
Vrid 650 Nm @ 1600 rpm
Vikt 2400 kg

Kommentarer på denna spot


  1. Profile pic
    Arjan  -  hos 22:06

    Helaas heeft de censuur op AG toegeslagen... Dit is wat ik e oorspronkelijk had bijgeschreven.
    Primeur! Bentley Continental GT Black edition. Van deze GT zijn er slecht HONDERD gebouwd en dat is verschrikkelijk weinig. dat vertelde de eigenaar tenminste. Ze zijn het eenvoudigste te herkennen aan hun zwarte (logisch gezien de naam) velgen. De eigenaar vond het wel jammer dat hij al (lichte) schade had aan de velgen. Maar ik ben toch blij dat hij de auto gewoon gebruikt, zo hebben we tenminste nog eens kans om een echt exclusieve Bentley te spotten. BTW sommige foto's zijn genomen vanuit een vreemd perspectief; dat was niet om een of andere kunstzinige reden, maar gewoon omdat er daar een steunpunt voor m'n camera ;). Het was namelijk nogal donker.

    Svar

  2. Profile pic
    floris  -  hos 22:26

    Lul niet man, gewoon een Continental GT met optionele zwarte velgen!:we:

    Svar

  3. Profile pic
    Arjan  -  hos 22:33

    Kalm maar, ik vind het gewoon vreemd dat ze zomaar details aanpassen.

    Svar

  4. Profile pic
    BELGIUM rakker  -  hos 01:02

    je tekst is gewoon veel te lang! Dan is het logich dat die ingekort word! En censuur doe iemand pas als je iets wil verbergen ... & in jouw commentaar staan geen negatieve zaken over AG, dus waarom zouden ze je "censureren"??? Niet te rap met stenen smijten zou ik zo zeggen!

    Svar

  5. Profile pic
    BELGIUM ben  -  hos 07:30

    eigenaar heeft ook een lotus

    Svar

  6. Profile pic
    dolie  -  hos 08:58

    Hulde aan ben!

    Lekker laten zeiken die andere gasten, en gewoon schrijven dat die vent ook een Lotus hebt! Geweldig!

    Svar

  7. Profile pic
    bartjelle  -  hos 10:41

    tering he! mooie spot!
    Arjan heeft inderdaad gelijk dat dit een Continental black series is. ik heb zelf ook een black series gespot in Berlijn en heb die ook aangeduid als Continental GT black edition. Dit staat trouwens ook in de officiele folders van Bentley. Dus lul niet iedereen! dit is een zeer exclusieve spot!!!!!!:bier:

    Svar

  8. Profile pic
    Arjan  -  hos 12:03

    bartjelle DUIZENDMAAL DANK. Ik ben dus toch niet gek. Waarom staat hij dan niet apart op AG???

    Svar

  9. Profile pic
    Bart-Jelle  -  hos 14:39

    kennelijk weet Autogespot evenals vele anderen niet dat de 'black series' een speciale uitvoering is van de Bentley Continental GT. in feite is deze auto exclusiever dan een Bugatti Veyron, maar doordat er weinig uiterlijke veranderingen zijn krijgt de auto niet de waardering die het zou moeten krijgen. Bentley heeft zelf de kleuren van de auto samengesteld. De klant kan slechts kiezen of hij/zij de auto voorziet van een Chromen chrill of niet. Juist aan dit feit heeft de auto zijn exclusiviteit te danken!

    Svar

  10. Profile pic
    Bart-Jelle  -  hos 14:45

    @rakker, vindt jij het niet negatief dat Autogespot details weglaat betreft de typeaanduiding van de auto? lijkt me van wel! Dus staat er in de tekst van Arjan wel degelijk iets negatiefs over AG. Dus ik zou zeggen, raap zelf die stenen maar even op!

    Svar

  11. Profile pic
    jochentje  -  hos 17:14

    heb deze ook gespot maar in Antwerpen. is een gewone Conti GT met zwarte velgen. wel een lekkere auto!

    http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364818092008172624

    Svar

  12. Profile pic
    olivier vanlerberghe  -  hos 17:30

    JA!!!! 8)7

    Svar

  13. Profile pic
    maserati  -  hos 18:19

    hallo zijk lekker door jo of het hem nou wel is of niets is wie vind dat het een normale is zijkt maar lekker door wat maakt het uit?

    ik vind het een mooie spot of je het nou wil of niet.

    Svar

  14. Profile pic
    maserati  -  hos 18:23

    het is een echte ik heb er ook folders van en daar in staat dat het dit de echte is dus als de dat niet zo vind haal maar lekker zelf die folders en ga lekker lezen en dan zal je zien dat het een echte is

    Svar

  15. Profile pic
    Bart-Jelle  -  hos 20:12

    kortom dit is een topspot(je)!!

    Svar

  16. Profile pic
    Tobias Van Der Elst  -  hos 11:56

    Ik heb samen met Arjan zijn broer (Wijnand) deze auto ook gespot in Aalst

    Svar

  17. Det här är inte ok

Mer Bentley Continental GT spots



Relaterade nyheter