Spotdetaljer

Spotter xMaclovin
Spotted i Paris, France
Datum 2012-01-05 17:49

Gespot door mn zus en haar vriend op 1e kerstdag op de Champs Elysees, nice...

Bildetaljer

Topfart 306 km/h
Acceleration 0-100 km/h 4.80 s
Effekt 470 hp
Vrid 600 Nm @ 5000 rpm
Vikt 1830 kg

Kommentarer på denna spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS OJ  -  hos 21:55

    Leuk zeg, die is niet lang geleden gewrapt.

    Svar

  2. Profile pic
    BELGIUM Belgian-spotter  -  hos 21:56

    Super Spot !!

    Svar

  3. Profile pic
    LATVIA az  -  hos 21:59

    awesome! ^O^

    Svar

  4. Profile pic
    BELGIUM LambooO  -  hos 22:00

    Net op de FP geweest8)7

    Svar

  5. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  hos 22:02

    Dikke spot!

    Svar

  6. Profile pic
    NETHERLANDS SpykerMan  -  hos 22:03

    Wooow! Superdik! SVDD kandidaat^O^

    Svar

  7. Profile pic
    NETHERLANDS riborg  -  hos 22:06

    whahah heb het artikel net gelezen:D!

    wat een ding, super^O^!!

    Svar

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  hos 22:08

    Wauw das een dikke bak! Heerlijke spot!!^O^

    Svar

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Jochen  -  hos 22:11

    Na de One-77 (2) en Fisker op NL platen (1) toch de nummer 3 voor SVDD, in mijn optiek.

    Svar

  10. Profile pic
    FRANCE floflo__69  -  hos 22:53

    Awesome color!! Super spot ^O^

    Svar

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Plons  -  hos 22:56

    Quote van de FP: ''Wij hopen natuurlijk dat hetzelfde gaat gebeuren met deze auto. Helaas is niet bekend waar de wagen te spotten zal zijn. Indien dit in de omgeving van Nice en Monaco zal zijn zal er vast een spotter zijn die deze opvallende auto weet vast te leggen.'
    Al gespot voordat dit geschreven werd! :-) Vindt het tunen van AM een beetje fout maar deze kan ik wel waarderen. Erg mooi!

    Svar

  12. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  hos 23:21

    Wauw idd vet dat deze nu al gespot is!

    Svar

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  hos 23:46

    Topspot !

    Svar

  14. Profile pic
    IanV  -  hos 12:59

    Verkrachting van een toppunt van stijl.

    Svar

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  -  hos 13:17

    Woensdag op de frontpage, vandaag gespot! Uiteindelijk toch wel zonde van deze auto, als zijn de kleur van de wrap en de velgen toch wel erg dik.

    Svar

  16. Profile pic
    NETHERLANDS jasperroovers  -  hos 13:32

    Was het geen DBS?? Zeer mooie auto, dat wel ^O^

    Svar

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  hos 14:04

    dit was toch een dbs???

    Svar

  18. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  hos 16:04

    Verbaas me iedere keer weer over het feit dat zo'n auto zo snel gespot wordt nadat er een artikel op de frontpage verschijnt ..... toen ook al met die Anderson Germany. Dit is trouwens wel een beetje teveel van het goede in mijn ogen! :{

    Svar

  19. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  hos 17:10

    waw quel chance , une merveille

    Svar

  20. Profile pic
    matthijsnoort  -  hos 20:43

    Echt een bazenbak dit! Heerlijk^O^

    Svar

  21. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  hos 01:32

    wat een Monster^O^

    Svar

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Virage  -  hos 12:02

    Shit die is dik zeg.

    Svar

  23. Profile pic
    jori  -  hos 12:39

    Superdikke wagen!

    Svar

  24. Profile pic
    stener  -  hos 21:41

    Ok boys, it belongs to a football player named Pierre Emerick Aubameyang (PEA) and number 7. He's currently playing at Saint-Etienne in France. He's young..and has a beautiful car. ;)

    Svar

  25. Profile pic
    NETHERLANDS StanThomas  -  hos 22:21

    Hij staat op een kruisje, de bad ass!

    Svar

  26. Det här är inte ok

Mer Aston Martin DB9 Volante Mansory spots



Relaterade nyheter